اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۸۲۷۰

مهاجم ذوب‌آهن: با برنامه‌های تارتار تیم از شرایط قبلی خارج شده

مهاجم ذوب‌آهن: با برنامه‌های تارتار تیم از شرایط قبلی خارج شده
مهاجم تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان گفت: برنامه ریزی تارتار و کادرفنی تیم از شرایط قبلی خارج شده و الان روند خوبی داریم.
۱۵:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
وانانیوز|

محمدامین درویشی  در خصوص بازی با تیم سرسخت فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد بازیکنان با کیفیتی دارد و امتیاز گرفتن در خانه این تیم کار سختی است اما گلی که در دقیقه2 خوردیم باعث شد بچه‌ها به خودشان بیایند و خداراشکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد اینکه در دقیقه دوم بازی گل خوردند اما در دقیقه88 با گلزنی خودش کامبک کامل شد و به پیروزی رسیدند، گفت: زود گل خوردیم اما همه بازیکنان با روحیه کارشان را ادامه دادند. تمام تلاشمان را به کار گرفتیم که گل خورده را جبران کنیم و در ادامه برای سه امتیاز بجنگیم. همه تلاش کردند و موفق شدیم به برد برسیم. مبارک هواداران باشد.

درویشی گفت: من هم از وقتی وارد زمین شدم تمام تلاشم را کردم که برای تیم مثمر ثمر باشم و عملکرد خوبی داشته باشم. گلی که زدم تلاش همه اعضای تیم بود و موفق شدم روی ریباند دروازه حریف را باز کنم. از اعتماد مهدی تارتار تشکر می‌کنم. با برنامه ریزی او و کادرفنی تیم از شرایط قبلی خارج شده و الان روند خوبی داریم. امیدوارم در ادامه مسابقات نیز با همین شرایط پیش برویم و با جمع آوری امتیازات بتوانی در پایان فصل رتبه خوبی به دست بیاوریم.

وی در مورد بازی این هفته مقابل آلومینیوم اراک که 12هفته بردی نداشته،عنوان کرد: یکی از دلایلی که تیم رفته رفته بهتر می‌شود به خاطر این بود که هواداران پشت ذوب آهن را خالی نکردند. از آن‌ها تشکر می‌کنم. همچنین از مدیریت کارخانه که چندین بار به تمرین آمد و به ما روحیه داد نیز تشکر می‌کنم. همین باعث شد تیم رفته رفته به شرایط خوب برسد و ان شاالله بازی خوبی مقابل آلومینیوم اراک داشته باشیم که بازی سختی خواهد بود. آن‌ها بعد از هفته‌ها می‌خواهند به برد برسند اما تمام توانمان را به کار می‌گیریم که به امید خدا در این بازی هم به سه امتیاز برسیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین